kära blogg.

har nyss vart och käkat , vi köpte maxmat och sedan åkte vi hem till Örjan (thias farbror) för att käka .

hinner inte skriva så mycket om dagens upplevelser men det har iallafall vart en underbar dag i de stora hela . Vi har badat och solat ute i brunnsvik , vi åkte också lite roddbåt . Underbar dag helt enkelt .
Har lagt in bilderna från idag på datorn men eftersom thias ska upp tidigt imorgonbitti så måste vi sova nu och därför lägger jag in dom imorgon då jag har mer tid , vi har ju trots allt bara mobilt bredband nu , vilket inte går särskilt fort ..

Imorgon ska jag även vara barnvakt åt 2 söta filurer , mer om det i morgondagens uppdatering.



Älskar dig thias , vi ska alltid hålla ihop , du och jag älskling . Jag är så oerhört glad att du finns i mitt liv , du gör mig så lycklig.

Äh . nu har jag ju skrivit rätt långt inlägg endå , fy mig , nu måste vi sova . Bjuder på 1 bild på mig och Malin idag när vi är ute och ror .

Vi har haft jättevarmt idag , hoppas ni också haft det .
Man blir så himla glad när de är sånt här väder !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0