kära blogg.

hallå hallå , nu har vi spenderat en dag här på swedenrock och det är verkligen stämning till hundra procent här , hela tiden!
Igår 
när vi kom hit så fick vi käk typ direkt , för vi va så himla hungriga ! vi käkade pasta med lax o grönsaker .. mums! tågresan gick förresten hur bra som helst förrutom att alla tog allas platser så häften fick typ stå upp i de sista tåget .. men de gjorde inte så mycket , man kan ju liksom inte bli arg eftersom att alla tog allas platser ..
vi hoppade av i sölvesborg och tog swedenrock bussen därifrån till själva festivalen .

Inatt sov vi i en buss , en skåpbuss ! Vi hade massa tända ljus och så låg vi på en madrass med två täcken och en sovsäck , det var skitmysigt ! =D vi vaknade i tid också . typ 10 , värsta skönt .
Just nu har vi vart o köpt massa godis o grejer som vi ska ha när vi kollar på Volbeat (stavnning) uppe på ett tak =)

förresten , det där med bilder det kommer . Har inte orkat packat upp kameran ännu tråkigt nog , så de har inte blivit nå bilder men vi tänkte att vi skulle ta med den upp på taket o knäppa en massa på alla som spelar på Scenen ..


äkta vän är man då man ställer upp i alla lägen,
en äkta vän är inte en människa som bara bryr sig när den själv har problem.
jag har inte förlorat något , mer än det jag trodde var en äkta vän.


på onsdag när vi kommer hem så ska jag och min bäste cecilia åka iväg och tälta o mysa som förrut ,
kanske slipper vi glida ifrån varandra den här gången, man kan ju alltid hoppas :)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0