tänka på annat


Vi åkte med örjan till förrådet där "västerås expressgolv" håller till , dvs thias och peters jobb. Vi var där för att hämta lite spel tills ikväll . Jag märkte direkt hur jobbigt det blev för thias att vara i förrådet där dom hållt till varenda dag på morgonen innan dom åker och jobbar i ex, stockholm . Han började gråta och det gjorde så himla ont i mig att veta att Peter faktiskt inte kommer kunna jobba kvar på "västerås expressgolv" , det gör ont i hela mig !

vi åkte därefter till köpis för att handla grillat tills ikväll & även jordgubbar , allt för att tänka på annat ...

Inatt klockan 04 ringde monica och uppdaterade oss om hur det gått för peter , operationen blev klar vid 04 och allt tycks har gått bra , mer kan dom inte säga för han är fortfarande nersövd . Dock kunde han inte andas själv och inte heller röra armarna och det tog väldigt hårt på Moa Mattias & Malin , men även på mig . Man blir så förbannad innuti och säger ;
-Varför just han ? varför just oss.....
så tänker nog alla , men nu kändes det verkligen som rätt ord .
Läkarna vet fortfarande inte om han någoonsin kommer att kunna andas själv igen . Åh vad arg ja blir :'/

Peter , våra tankar finns hos dig .
Var stark nu och visa alla att läkarna har FEL , du ska hem till oss och fortsätta leva med oss .
Vi älskar dig , jag älskar dig , du är den bästa svärfar jag någonsin haft .
INGEN får ta dig ifrån oss.


tack förresten för alla fina kommentarer . jag försöker uppdatera så ofta jag kan , men man vill helst bara sitta intill Thias nu när det är såhär .

ikväll ska jag förresten övningsköra , mamma kommer hem klockan 18 , har saknat henne .

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Peter kommer att klara det här!, för att han är mkt stark o han har inte bara en familj som älskar honom över allt annat, alla människor som finns i hans närhet kan inte låta bli att älska den där människan!



Så nu får ingen av oss sluta hoppas! vi måste TRO! o aldrig sluta göra det!



och försök inte att visa er starka genom att hålla inne alla tårarna, det kommer att bli jobbigt i längden, tro mig jag vet! våga gråta ut ordentligt tills det inte finns nått mer, då blir allt mkt lättare :)



Nu jävlar Peter så får du kämpa för dig själv o för oss!

VI ÄLSKAR DIG!!

2009-06-22 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0