Kära blogg.

ååh vad mitt hår är bra nu !
Tack älskade Malin Gyllenskepp.

såhär såg mitt hår ut Igårkväll, (innan jag använt mitt älskade silvershampoo)



Och nu ser det ut såhär..


(bild kommer om ett tag)

Jag har använt mig utav ;
silvershampoo "toni&guy insights"
Balsam "barnängen pärlbalsam"
Efterbehandling från "MOOD"(som följer med en hårärg)
schwarzkopf   "GLISS anti sprit-ends"

sen har jag även köpt en Blonderingsspray som jag kommer att använda i thailand och kanske någongång innan jag åker också för att få det så perfekt som möjligt.
Och imorgon runt klockan 3tiden ska jag begé mig till sandviken för att köpa ett till hårtrens, så håret blir lite tjockare och finare, och förhoppningsvis kommer det se mer naturligt ut då.. vi får se !
Bilduppdatering kommer då så fort jag fått dit det :)



Hoppas verkligen att jag får träffa venna och fotografera hennes mage innan jag åker , vill så gärna ha bilder att sätta in i album som venna kan kika i .


Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Mathilda

är det kanske anna-lena du ska till i sandviken? :)

2009-03-04 @ 10:42:44
URL: http://mathildajansson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

roligt! pappas förra tjej, har bott med henne och så :)

2009-03-05 @ 08:14:48
URL: http://mathildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0