Kära blogg.

åh vad jag är seg , jag veeeeeeet.
sa tidigare att jag skulle kasta in en bild på hur jag ser ut i håret efter all behandling o skit ...
Ärligt talat så blev alla bilder helt konstiga . ja såg inte okej ut på någon utav dom .
Men jag ska försöka lösa det , antingen ikväll eller i morgon ..

Så länge kan jag ju berätta att jag och thias köpte en stock snus idag , inför thailand !



Ikväll ska jag använda min berömda blondspray, hoppas verkligen på resultat.



Jag & Thias sov hos mamma idag eftersom vi åkte och såg på bijo igårkväll klockan 21.30 , så vi lämnade Svea hos mamma medans vi var på bijo och sen så gick vi hem från staden efteråt , kändes verkligen som att vi inte orkade gå hem så vi sov hemma hos mamma i pontus rum.
Filmen var faktiskt rätt okej , men det slog ju just thias att den faktiskt kommit ut på internet att ladda hem .. fyfan ,det slår aldrig fel . Men det var faktiskt mysigt att sitta på bijo mitt på kvällern ensam med Thias och 3 andra , ENDAST
Vi såg Valkyria , och enligt mig så får den typ ....5/10 ...rätt okej film , men kunde vart bättre.

Nu ska jag ,thias och Malin ska snart se på Ghost och semestersvenskar..

erkänn att han är rätt snygg i löshår min pojkvän ? (inte)





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0