Kära blogg.

ååh jag har så mycket fjäärilar i magen nu ..
jaa, jag är verkligen jättepirrig inför resan , jag vet inte varför .. man har ju rest hur mycket som helst förr . Men det är nog bara för att jag ska åka med den jag älskar mest på hela jorden , och att vi dessutom åker ensamma UTAN hotell.
Idag är det bara 8 dagar kvar , det känns helt overkligt .. tänk att nästa fredag strax innan tolv på förmiddagen , åker jag thias peter och monica till arlanda..
stackars dom som inte får följa med !
Jag kommer sakna svea så himla mycket , det är inte klokt .. hon kommer vara jättestor när vi kommer hem .

jaja , idag ska jag vell inte göra så mycket mera än att duscha och städa , även promenera men det tar man ju för givet vid det här laget .
ska försöka använda blondsprayen innan ja duschar också , får se om det blir någe resultat , får hoppas på det bästa !

När vi kommer hem från thailand så har jag och emma bestämt att vi ska ses mera , Emma är alltså min kusins mamma och kanske hur snäll som helst ?
Iaf så skulle det vara roligt om Idun (min kusin) , i framtiden kommer att känna igen mig som en som står henne rätt nära , som kusiner brukar göra , det är mitt mål !



Nog för den här gången , nu blir det nog en dusch .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0