Kära blogg.

ååh , det går aldrig över..
nu har jag nyss vaknat igen efter att ha sovit sedan igårkväll.. det är helt sjukt ! jag är hur trött som helst och skulle lätt kunna gå o lägga mig nu och vakna imorgon förmiddag , har aldrig förut känt såhär ..

Det första mamma sa var ; Men då är du nog gravid , Frida !?

de enda jag gjorde då var att skratta lite lurt , för så är det verkligen inte .. haha
Anledningen vet jag ännu inte , men det är förmodligen magsjuka på gång , eftersom det känns som att jag ska spy HELA tiden ..
Men en sak är ju bra med det också ; Man går ner i vikt fort !
Bara det slutar innan thailand är jag nöjd (;
Nu måste jag nog gå och lägga mig igen , man kanske kan sova bort det sjuka ?!

Någon som har någe Magsjuke-tips ?



Puss
Och tack till thias som ställler upp hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0