Kära blogg.

Åh jag har så ont :'(
jag har inte sovit en blund inatt knappt .. huvudet gör så jävla ont och magen känns helt knasig, känns som att jag inte orkar leva..
Har legat och gråtit hela natten , vilket det ska mycket till innan jag gör ! Jag har alltså sky-hög feber och dålig i magen , väntar bara på att spyorna ska komma så kan de inte bli värre..
Jag till o med ropade på mamma hela natten , så dåligt mådde ja ... svettades och frös på samma gång ! FYFAN för det här ! Så nu ska vi kolla på ralllybrudar sen ska vi åka till valbo och sova , eftersom det blir så tråkigt för thias att bara va ensam hela tiden.

Shit, på fredag åker vi , jag är så himla nervös =/ och imorn skulle ja egentligen jobbat , men nu kanske ja måste ringa och säga att jag inte kan =( jag måste verkligen jobba egentligen, men som jag mår nu , så kan jag ju inte ens resa mig upp :(

Jaja , bara det blir bra tills på fredag iallafall !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0