Kära blogg.

Nu ska vi bara kolla på rallybrudar , sen åker vi till valbo..
vi blir nog i valbo hela helgen, antar att ja inte kommer kunna jobba nåt .. inte imorn iallafall . Men på söndag måste jag nästan jobba ..
Åh jag mår så himla illa :'/



Pratade nyss med venna , vi ska lekas måndag tisdag el onsdag , eller alla tre dagar?
jag saknar henne , och jag känner på mig att bebisen kommer titta fram när jag är borta i thailand :(
Hoppas den kommer den 27 mars (min födelsedag) .. (A)
Älskar dig Plutt Venna <3

Kommentarer
Postat av: Theresia

Meeh så du vill inte jobba med mig på lördag ! taskis ;) haha

Postat av: Theresia

Näee skulle stänga med dig på lördag o jobba dag på söndag! :)

Postat av: Theresia

Förstår att du vill vara frisk ;D du får ha de så jätte kul!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0