Kära blogg.

kan fortfarande inte sova ..har spytt och tiden känns som förstoppad?
efter mitt cirka tvåtimmars långa samtal med challe så vaknade thias upp efter att ha somnat på golvet i början av mitt samtal.
Vi låg o pratade och mös , eller jag väckte honom rättare sagt när han precis hade krypit upp i sängen eftersom ja var så himla rastlös . Vi var hos Ken tidigare idag och umgicks , han mådde dåligt efter ett och ett annat kärleksbekymmer, så thias och Ken drack alkohol medans jag och svea var nyktra ..
Thias mår bajs nu efter typ 3 öl o absint (stavning?)... Så nu har han gjort tacos här mitt i natten och jag sitter bara här och väntar på att få sova .

Ärligt så ska jag aldrig fan börja dricka igen , det förstör fan hela livet ..Kommer aldrig förstå mig på folk som Helg på helg på helg på helg ..ska hålla på att supa sig skitfulla och bara snacka massa jävla skit ,uch.
Nej , mitt måtto för ikväll måste vara att man kan ha minst lika kul utan massa jävla skit till alkohol !


 sådär nu har thias käkat färdigt och jag måste verkligen sova känner jag , annars blir jag nog uppe hela natten om jag ska sitta kvar här .

Och , jag älskar verkligen thias PÅ RIKTIGT , hur kan man ens yttra sig om nå annat ?
Blir så himla besviken ...
Gör fan ont i hjärtat .

Glöm inte att följa min blogg under min thailands-resa , 13/3-28/3.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0