Kära blogg.

fan fan fan , mitt jätteillamående is back ! =/
ja , man har tamefan inte tur inte .. tro på fan att ja mått okej under första halvan utav dagen , kunde till o med äta potatis och köttbullar.
Men NU , efter 3 godisar , känns det som att magen verkligen ska vända sig ut och in , jag mår så fruktansvärt himla illa ! Skulle lätt kunna gå in på toaletten och stoppa fingrarna i halsen och spy upp allt min mage innehåller , men jag är inte så förtjust i att kräkas , så därför väntar jag hellre på att magen tillfrisknar när den känner för´t .
Just nu sitter thias med ken och kollar på film , medans ja sitter här vid datorn och mår skit ! Jag funderar på att gå och sova nu medans ja är trött, så får vell thias lägga sig när han kollat klart =)
Hoppas verkligen inte han blir smittad så vi smittas i omgångar , håller alla tummar !

I morgon ska jag ligga i sängen och kurrera mig , thias ska umgås med Robin ( som ska ha svea typ 7 dagar ) . Dom ska vell bara "lära känna " varandra , men det får dom fan göra utomhus för jag kommer nog ligga nerbäddad ..
Åh , jag vill inte vara sjuk =(


Thias och Svea är det bästa jag har .

5dagar kvar (;



..sen ligger man här , inte dåligt de inte !
Kanske världens finaste ställe , jag längtar så himla mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0