Kära blogg.

Och jag avänder fortfarande " kära blogg "
ja , anledningen till det är för att jag har verkligen jätte dålig fantasi , iallafall i det här sammanhanget , så därför låter jag det stå " kära blogg" varje dag istället för att skriva massa tomma ord som tillslut kanske blir "slgkasgh" eller någongting .
Det ser faktiskt trevligare ut med lika rubrik varje dag på min blogg .

ja , över till dagens händelser .. känsliga läsare varnas!
Det har inte hunnit hänt sådär jättemycket nu idag , men igårkväll mådde jag pyton när jag väl hade lagt mig ner i sängen . Jag gick upp på toan för ja tänkte ifall jag spyr och om ja inte skulle spy självmant så skulle ja hjälpa till , för det fanns nånting i magen som ville upp ...
hur som helst , jag fick hjälpa till litegrann att spy ,men sen bara kom det av sig själv .. Det kändes verkligen skönt efteråt , typ som att man haft magsjuka i evigheter och sen bara går det över ...
när jag vaknade kändes det rätt okej faktiskt . mår lite illa men det hade jag förväntat mig också !
Hoppas det går över innan onsdag , för då måste jag jobba !
Och FREDAG, det är ju bara 4 dagar kvar nu , sen är det thailand som gäller ..

Idag ska thias ut och träffa Robin, blir nog inge länge eftersom thias inte häller känner sig frisk till 100%. efter det så vet jag inte vad som händer . ska försöka få tag i mamma så hon kanske kommer hi en sväng med mediciner som kanske hjälper , sen även att hon kanske svänger förbi Ikea och köper ett lakan , mitt är helt trasigt ... hunden har bitit massa stora hål , så i morse satt ja typ fast med foten i ett utav hålen Haha !

Och jag kan ju rekomendera lite nya/gamla filmer om ni har tråkigt ;

Bedtimestories
Yes man
valkyria
Ghost 
("gammal")




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0