Kära blogg.

ja då har man kommit hem från stigslund ..
vi tog en sväng hem till syster , där fick ja ett nytt påslakan som var från lillebror i julklapp (försenad ? ) .. aa men sen fick ja ett par björnborg trosor , skit härliga !
Sen käkade vi lite Mysgrejer o kollade på lite kort .. sen åkte vi hem för dom skulle upp tidigt :)
 så nu är vi hemma igen och har nyss bäddat rent i sängen .. vi ska sova allihopa i bäddsoffan , värsta mysigt !
Imorgon ska jag och malin ner på stan och köpa hårfön , mascara o massa annat Onödigt shiiit .. men det är vell så det ska vara när man ät tjej .. eller ?



och ja , jag måste skärpa mig med skrivandet nu ...
Jag lovar !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0