Kära blogg.

robin åkte precis hem och vi ska alllderles strax sova .
idag när robin kom gjorde vi inte så mycket eftersom ja är lite dålig fortfarande , men nu är det mer åt förkyld-hållet.. lite som influensan , skitdrygt .Ena näsborren är täppt och rinner jättemycket .. ont i skallen och frossa och svettningar var och vartannat.
Hoppas det bara är resefeber och att det går över snart . Det är ju trots allt bara 4 dagar kvar nu..

Imorgon ska thias praktisera, då ska ja passa på att åka hem till venna med Svea och hälsa på i hennes nya lägenhet .. Vet fortfarande inte riktigt vart hon bor , men jag får nog ringa och bli guidad .
Hoppas bebisen håller sig inne i magen tills jag kommer hem , jag vill verkligen vara där och se den dom första dagarna , jag skulle bli så lycklig . Snälla gud , låt bebisen vänta i magen tills ja är hemma =)



Nu måste jag sova för jag är verkligen jättetrött och slut i hela kroppen ,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0