Kära blogg.

nemen godmorgon,
imorse när jag vaknade var jag ARG,det första jag kände var att huvudet höll på att spricka och att halsen var helt igentäppt ..från att ha haft magsjuka till att bli Jätteförkyld , hur går det till ? =/
Ja ni hör ju själv hur de låter , det verkar inte vara helt normalt så de verkligen MÅSTE vara resesjukdommar, annars brukar dom  vell inte komma på rad sådär?
i morgon ska jag jobba och jag struntar i hur sjuk jag är , jag måste jobba !
sen på torsdag ska jag och thias vara i valbo och umgås och göra färdigt det sista med packningen, kanske skulle vi ut o grilla också , men vi vet inte ännu.

nu har jag nyss vart ute med svea och tänkte precis slänga i ordning nånting till frulle , finns typ ingenting men de är ju onödigt att handla nu när vi blir borta 2 veckor.. så det få bli en utav mina mack-kanter som fiinns kvar ,kanske lite bubbelvatten , haha.

Ska försöka få tag i venna också , ska umgås med henne idag i bomhus :)
Saknar henne


puss

Kommentarer
Postat av: mai

stackars dig som är sjuk nu när du ska åka

2009-03-10 @ 21:07:12
URL: http://maiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0