Kära blogg.

atscho, atscho , atschooooooo....
jag nyser verkligen helatiden , går inte att få stopp på det ... snyter mig stup i ett men ingenting verkar funka !
Hur ska man få bort förkylningen tills i morgon då ? går det verkligen ?
Fan fan fan , ja orkar inte vara sjuk  , inte nu...............

har försökt skriva sms till venna , men hon verkar sova eller nåt för hon svarar icke . Får se om hon svarar innan tolv annars är de vell nåt på tok , så länge brukar hon ju inte kunna sova nu när hon är gravid .
Nåja , det är bara att vänta och se ..
I eftermiddag ska jag leka med hanni en sväng , får se vad vi hittar på för kul .. skulle iallafall behöva ladda på mobilen,köpa håräfärg och kanske nytt smink. Fasen va dyrt allting blir !

Nu ska jag pallra mig till garderoben och ta ut nå joggingar som får bli dagens outfit ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0