Kära blogg.

Någon mer än jag som är ;
Förbaskat jävla trött på folk som ska spamma ens blogg med massa jävla SKIT .
Fick nyss en "kommentar" där nån brud skrev nån skittext om " få gratis presentkort, få det , få det ...det enda du behöver göra är att bli medlem blablabla " ..
allting för att själv samla massa poäng på andra. Så jävla less på sånt !

Så ni som sprider massa spam kan ju bara dra åt Helvete =)
Tack på förhand !
:@



Nu ska jag och sveabebis åka och hälsa på Venna , Kameran och internet ska med eftersom Venna inte har skaffat internet ännu, och jag har ju både mobilt och vanligt.
Kommer vell hem runt 4 ,
Puss

Kommentarer
Postat av: PINK

jag vet vilken du menar, och hon gjorde samma sak på mig! BLÄ.

2009-03-10 @ 21:48:40
URL: http://worldofpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0