Kära blogg.

har umgåtts med Venna idag , så himla mys !
Robin höll mest på att måla väggarna och venna satt och chefade =D lät så himla roligt ..
Efter ett tag hemma hos dom så blev vi hungriga , så vi åkte till affärn i bomhus och köpte rhode island sås , så vi kunde göra chickenbits och ris , jag Kockade ! Jag älskar fan att laga mat !  =D
Vi lånade Robins bil , och det var så jävla kul ...helt skum bil att köra verkade det som . nu var det ju inte jag som körde utan det var ju venna , men det lät som att den var hemskt svår körd ! haha .
Venna ska ha en eloge för hennes "parkering" , så himla söt !
Älskar dig venna .♥
Senare på kvälllern skjutsade R och Venna hem mig till andersberg , först åkte vi till Ica och köpte massa chocklad och varma koppen haha .tack babes .

Just nu sitter thias och försöker få igång vennas ipod som ja tänkte låna nu i thailand , men den verkar inte vilja funka .. inte ens med systemåterställning och uppdateringar , så himla surt =/
Om en stund blir det film och mys och imorgon är det jobb klockan 17-23.30 trots att jag har feber .



Först ; en bild på en Trött Svea innan vi åkte iväg till venna
Andra ; en berädd vagn hemma hos venna
Tredje; en tjockisvenna<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0