Kära blogg.

atschooo och godmorgon ....
jaa , inte blev den här natten nå under inte .. inte nog med att det känns som igår , då hade det vart helt okej , men idag är det värre. och jah känner att jag inte alls har några krafter kvar i kroppen , ögonnen känns helt uppsvällda och halsen likaså , huvudet känns jätte tungt och jag nyser verkligen heeeela tiden ..
Tror jag aldrig någonsin vart såhär förkyld förrut!
Som det verkar så kommer det här inte gå över innan fredagen , så jag får sitta med feber och ont hela resan , men det skulle jag ju gjort om jag inte åkte också , fast hemma dock , men endå !
Hoppas det blir bra innan jag kommer fram till thailand iallafall ..

Just nu sitter jag vid datorn bara , funderar på om jag ska kolla på en film .. Känner mig lite små hungrig men det känns inte värt att äta någonting eftersom jag varken känner smak eller lukt .. och hur kul är det att äta då ? haha

Nej , en film blir det nog , sen lär man vell göra sig i ordning inför jobbet ikväll .. Undra om jag kommer att komma hem levande därifrån ? hoppas inte de är så mycket folk idag när ja kanske kommer råka nysa lite då och då haha .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0