Kära blogg.

sådär ja , då har man sett en film mer i livet ..
det blev filmen "taken" , den var verkligen helt okej , trodde inte den skulle vara så bra som den var .. men det var den !
Typ action o grejer samtidigt som det var en dramatisk händelse , helt okej ! rekomenderar den verkligen ..

nu sitter jag och väntar på thias ,han skulle börja åka strax från uppsala , så han är vell hemma typ om en timme eller så .. då blir det bara till att få i sig lite käk , sen ska jag iväg och jobba ..Vet inte riktigt om vi ska åka till valbo idag , det vore i för sig bäst så man hinner packa klart och fixa löshåret o grejer .. Jag slutar ju inte förns halv tolv inatt så det blir ju lite små sent . Men det bli nog valbo iallafall , thias får komma o möta mig på jobbet så får vi åka tillsammans till valbo inatt , det blir bäst så. Imorgon blir det som sagt packa , det är så mycket som ska med och jag vill verkligen inte glömma nånting , man blir alltid så arg när man kommer fram till utlanden och så märker man att man har glömt nåt .. även om det bara är nå litet man har glömt så är det fortfarande minst lika frustrerande , så nu har jag verkligen tänkt och skrivit ner allt som fattas , och det är mest elektronikprylarna som fattas , typ kamera ,videokamera, laddare till allt , dator , sladdar , ipod ...massa sånna stufs. Dom får man itne glömma !
Uch , jag som är så sjuk , jag fattar inte hur jag ska orka jobba , packa eller åka utomlands ? Jag känner mig mera levande än död ..Ingenting hjälper och jag är ARG !!!!! jag vill vara frisk.

2 dagar kvar , thailand <3

thias♥

Puss

Kommentarer
Postat av: PINK

ja jag vet, hata spammare, älska rosa ;) haha :)

2009-03-11 @ 14:40:25
URL: http://worldofpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0