Kära blogg.

ååååh ja orkar inte =/
jag mår jättedåligt , har verkligen skyhög feber nu .. orkar inte ens klä på mig ! trodde det skulle bli bättre när jag duschade lite kallt och tvättade håret och grejer , men inte fasen blev de nå bättre . blev bara hängigare , nu önskar jag att någon annan kunde ta mitt pass  , men nu kan man ju inte ringa och säga att man inte kan jobba , det är elakt och helt omöjligt ! Därför ska ja börja byta om nu till jobbarkläder och dricka flera glad med vatten så jag inte blir så snurrig i huvudet , sen dår ja vell dricka hela kvällern så jag orkar jobba .. Det här kommer nog bli den jobbigaste kvällen någonsin känns det som =( vill inte vara sjuk , ja vill kunna jobba utan att ha ont =(

Men men , man får hålla ut och ta nya tag imorgon , hoppas verkligen allt är bra då !!!!! =D jag skulle bli så himlans lycklig .Nu är thias i gävle , så han kommer vell in vilken sekund som helst , gud va skönt , har saknat honom så himla mycket ! Han är mitt allra bästa någonsin =D


Älskar dig thias .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0