Kära blogg.

Nu har vi handlat det sista , men vi glömde det viktigaste typ ....hårfärg !

vi har vart inne i stan och handlat massa ..först så gjorde dom fel när ja skulle fylla på min telefon inne på nian , men sen ordnade det sig så jag fick 100kr extra på mobilen ( som dom kanske skulle dra tillbaka sen ) .. men de tror jag inte .. Sen så fanns det inge pengar på FOREX :o dom hade SLUT på bath !!!!!!! helt sjukt ! .
Så vi fick beställa bath från arlanda , så när vi kommer dit måste vi fort och hämta ut pengar på deras forex grejs .. helt skumt . tänk om de blir nå fel så vi måste vänta tills thailand med att växla ..
Sen åker vi till köpis och köpte lipsyl , nässpray , videoband till videokameran ,mat till planet åt mig ,deodoranter.... a ni vet !

nu sitter vi hemma i thias rum och typ väntar på att få åka till mamma och äta god middag med henne och min älskade syster + hennes tjej ...
Kött med potatis , mums säger jag bara !



Imorgon åker vi äntligen , har aldrig längtat såhär mkt !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0