Kära blogg.



Fyfan , snart åker vi ...

Vi går upp klockan halv 8 imornbitti , sen är det bara till att packa ordentligt och sedan åka med svea till robin som kommer att vara hennes hundvakt , sen ska vi åka till andersberg och hämta lite mer saker, sen bär det av mot arlanda ...
Jag kommer inte att ha datorn med mig , men kommer förhoppningsvis ha tillgång till internet ett fåtal gånger ,då jag kommer att passa på att lägga upp lite text och bilder här på bloggen eller i bdb ...

Planet lyfter typ 15.30 , och landar ca 02.30 svensk tid ... då är klockan 08.30 i thailand !

Jag hinner nog skriva lite mer imorgon innan jag åker iallafall , ska verkligen försöka hinna ..
Ifall jag inte hinner så ska jag passa på att berätta att Malin ( thias lillesyster ) kommer att uppdatera min blogg med lite bilder som jag kommer mms,a till henne...

Om jag inte hinner skriva någonting i morgon så får jag passa på att säga till alla att ha det så bra och att följa min blogg även när jag är där borta i thailand . Jag kommer garanterat lägga upp MINST 2 nlägg !



nu ska vi kika på australia , sen måste vi verkligen sova !

Puss och Hejdå allihopa ,
Hemma den 28e Mars igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0