Kära blogg.

Gud vad jag är trött ...............
Vi vaknade klockan 6 i morse och va jättepigga , kändes verkligen skitkonstigt .
Vi åkte hem till lägenheten typ 10 tiden , sen åkte vi hem till mamma och släkten o thias familj kom dit o åt och umgicks . riktigt mysigt !
Fick jätte bra saker , 500 i presentkort på Köpis , tack fam. Gyllenskepp (<3).
sen pengar av resten ..

känns jätteskönt att ha fått lite pengar nu när man kommit hem , inte kul att vara pank . Alla mina pengar i princip gick åt i thailand , så jag är jätteglad nu .

Nu sitter vi hemma i lägenheten med Ken och Pontus , vi ska vell bara dricka nån öl och sen sova , Ken ska sova här för att han ska kunna dricka =) , Imorn blir det skola för Thias och Ken , medans ja åker ner på stan vid klockan 10 och köper lite saker (hemlis) , för att sen åka hem till min älskade Venna och umgås med henne och gudsonen Max =D .


Jag älskar att du är min föralltid , och att veta att du älskar mig ! det gör mig till världens lyckligaste människa =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0