Kära blogg.

god morgon god morgon , Då var man vaken klockan halv 7 idag igen , känns skumt men det är ju helt okej ,då blir dagen lång o mysig !
Idag ska jag åka hem till venna och träffa henne o maxen , vi ska vell bara mysa tror jag , ska iaf köpa med mig nå gott och lite mat , får se vad som har öppet ! =D
Efter jag har vart där så ska jag åka hem runt 4-5 eftersom vi måste till vetrenären för svea ska ta en spruta, andra valpsprutan . Ska bli roligt att se vad vetrenären säger den här gången !

Nu ska jag fixa med kläder och hår så jag ser normal ut haha ,
Puss så länge

Ps , thias har typ 40 graders feber så de har vart jättesvårt att sova inatt , det är bara svea som har sovit utan att vakna typ hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0