Kära blogg.

Oj oj oj  .. idag skulle jag ha mött venna på stan klockan halv 10 , så jag tog bussen så jag var där lagomt till halv , eftersom hon inte var där vi skulle mötas så tänkte jag ;
- Okej , ja kanske kan ta en paj på donken så länge ..
Väntade 7 minuter och fick sedan min paj , satt där tills venna ringde och sa att dom lärade stanna på sjukan för lill Max hade fått tillbaka sin gulsot =/ stackare ..
Så dom sa att dom kunde hämta upp mig på stan eftersom dom endå skulle hem o hämta saker till kvällern och natten och så , så jag passade på att köpa 2 presenter till max, 2 par strumpor och en brunvit-randig body i typ samet med fötter , skit söt !
Köpte även en bukett rosor till venna .

Var på sjukhuset till klockan halv 4 , vi satt mest o kollade på hur fin max var , plus att vi knäppte lite foton . Gud vad fin han är , det är helt sjukt .. Hade verkligen jättemysigt där idag även om alla barnläkare o alla dom där var skitsura .
Jag tycker inte man ska få jobba med människor om man är så grinig som dom var , uch vilka vidriga människor det finns !

efter sjukhuset åkte jag ner på stan och träffade wiktoria , vi gick runt på stan o köpte lite kläder och käkade mat . blev lite kläder iaf för min del ,
2 linnen
1 halsduk/sjal

1byxa tröja som sitter ihop liksom ( snygg som fan )
Mat

tänkte slänga upp lite bilder på kläderna senare när jag provat dom och knäppt kort ,
här kommer lite bilder på Max;


Max&Jag                                              Solarie-Max



Max&Vensana , tack för en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: johanna

han är sååå söt Max. :)

2009-03-31 @ 21:12:12
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: johanna

de har dom allt gjort bra.. :) hihi

kusinen min o Venna:P

2009-04-01 @ 21:30:00
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0