Kära blogg.

` 2009-03-13
ett datum jag sent kommer att glömma , idag åkte vi till thailand och på flygplanet förlovade vi oss .Jag kommer aldrig någonsin att sluta älska dig , du är det bästa som någonsin hänt mig och mitt liv .
Att du bara kunde komma in i mitt liv 2008-07-21 och göra allting så himla perfekt , från att mitt liv var ett helvete ! det kommer alltid att vara det som gjorde dig till min för första början , det fick mig att förstå att det var DIG jag hade väntat på hela mitt liv .....

Du fick mig att känna att du var så himla självklar för mig , och det var det som gjorde dig så speciell.

Jag älskar dig Mattias Gyllenskepp.



Här är våran annons från Gävle Dagblad.




Vaknade klockan nio idag ungefär,känns skönt att ja slapp vakna 6 som alla andra dagar .. värsta sovmorgon !
Har käkat lite och nu funderar jag starkt på att hoppa in i duschen , det är så fult när man börjar flagna , därför måste jag skrapa bort all flagn ...
Senare idag ska jag åka till köpis för att möta malinG , vi ska vell bara kolla på kläder och umgås , sen ska vi hit bådatvå för hon ska sova här och fixa till mitt hår som har lossnat efter thailand =D.
nu ska vi kolla på den dära Råttfilmen , vet inte hur den stavas ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0