Kära blogg.

nu har jag och malin kommit hem till lägenheten efter att ha vart på köpis ..
jag och thias promenerade ner på stan med svea , sen tog ja bussen därirån till köpis där jag mötte malin , vi gick runt o kollade på lite kläder sen köpte ja ett par brallor och koppel+halsband till svea , ( bilder kommer ) ..

Vi köpte även en spjälsäng till venna´s max lilla egna hörna han kommer få här hos mig och thias .
Nu håller vi på att måla den , här kommer en före-bild;


Här kommer efter-bilden ;


(bild läggs upp när vi målat och bäddat klart ) .




sen blir det till att laga mat och ta en promenad med svea ,
Puss så länge .


Malin har gjort min dag , punkt slut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0