Kära blogg.

jag är så galet kär ..
jag har nog sagt det här ett flertal gånger , men det är verkligen helt helt anourlunda nu , det går verkligen inte att beskriva ! thias är verkligen den som får mig att se positivt på allt , se hela livet som en stor möjlighet bara ..
Jag älskar honom mer än alla ord någonsin kommer kunna förklara .
Och det bästa är att han är min föralltid , jag skulle kunna skriva in hans namn på hela kroppen , han är verkligen det Bästa jag har !
Det är så jävla skönt att veta att han är både min pojkvän och min allra bästa vän .. vi spenderar i princip 99% utav dagen tillsammans , och den där 1% är då han eller jag är på toa , haha !
Och bådatvå älskar att det är så .. :')

Thias thias thias , älskling ♥

080721

      ∫
      ∫
ƒrida♥τΗ¡as




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0