Kära blogg.

Jag fullkomligt älskar att hålla på att pillra och göra om allt och ingenting ..
nu är det bara alla söta figurer som fattas på sängen , funderar på att göra olika figurer i olika färger med hjälp av en svamp och massa schyssta färg-glada färger .. Men det får bli en annan dag , har varken färg eller ork just nu , klockan börjar visa sängdax.

Här är resultatet (än så länge ) på spjälsängen jag och Malin målade ;


Bilderna är såklart klickbara .

Rätt nöjd med resultaten , hoppas få bli ännu nöjdare när den är HELT färdig (;
vill ha en egen pluttis =/


Idag köpte jag även ett jättefräsigt halsband till Svea ; (fick inte till nån bra bild för hon va så dryg )
+ ett jättefint koppel i skin , också svart såklart !

bilder på brallorna och dom andra kläderna kommer upp så fort jag har tid att fota dom =)

Nu ska jag försöka sova lite , men först blir det en promenix med Sveabebis .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0