thailand

GRATTIS   FRAJS PO 18Orsdagen !!

ja , idag er det min fodelsedag , so i morse gick thias  upp ungefer klockan halv 7 for att go ner po staden och fixa min efterlengtade ananastorta ..
jag vaknade av att han SJONG ja mo hon leva , ja mo hon leva ....plus att han filmade haha . So det ska bli kul att se imorn kvell ner vi kommer hem igen .
Nu sitter vi po en resturang som  heter dino ..det kenns lite som jurrasic park , versta freeeent ..Man fick gratis internet om man kopte nogonting , so vi passade po attv 7 kopa en Cola ..
ikvell ska vi packa allting noga , sen ska vi ut och keka finresturang , sen blir det nog sova for klockan halv 7 kommer det   folk och hemtar oss och tar oss till Flygplatsen som sedan ska ta oss till sverige igen , planet gor klockan 11 och vi er hemma i sverige igen klockan 16.30 svensk tid ..
Jag lengtar so himla mycket efter svea , ska bli so kul att se hur stor hon er nu !!!
Igor tattuerade vi oss igen , seger ingenting mer om det , bilder kommer ner vi kommer hem igen ...


vi var nere po stranden imorse typ 1 timme bara , for ingen utav oss for bada eller sola idag haha ...


Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag langtar ocksa hem till sverige!

2009-03-27 @ 05:21:46
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen Puman

//från oss på smultronvägen :)

2009-03-27 @ 20:12:02
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0