kära blogg .

bröllopsduellen
har just kikat på den med marcus och thias , ingen film att rekomendera ..
verkligen jätteseg och "hej jag är 13år" film . Inge seriöst alls .
gillar inte den typen av film helt enkelt.
Besviken frajs.

Marcus ska hem nu om 30 min , sen ska vi vell slå på en skräckis och försöka sova ..
sover alltid så himla dåligt när jag vet att jag ska jobba dagen efter, det är verkligen helt sjukt ...hoppas jag får sova någolunda bra iallafall så man orkar jobba hela kvällern !
pappa bad mig söka ett jobb där han visste att dom sökte personal , men jag vet inte ja ... tänk om jag inte trivs där ? tänk om ja ångrar mig ..
Nej , det blir nog inge nytt jobb .. inte än iallafall !



Jag är så hima kär , jag kan inte förstå att mitt liv är sant , att det verkligen finns en sån här kärlek och lycka att känna , det är verkligen helt ofattbart ..
du är helt ofattbart underbar thias

Kommentarer
Postat av: Theresia

Vart ska du kanske söka då? :P sååå kasst schema vi fick i sommar...!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0