kära blogg .

jaa , världen är verkligen konstig ibland .
folk får barn hit o dit utan en minsta tanke om vad det innebär .. se inte det här inlägget som något påhopp på någon enskild individ för det är inte menat så .

i slutet av året kommer ännu en kusin (som sagt ) , min morbror som inte alls planerat/planerar att ha barn med just henne , ska återigen bli pappa på nytt , för andra gången ....
man kan se det från två olika håll , ena är
" fine , det här ska bli superkul att få en kusin =D " men är det verkligen så kul att få en kusin som man i princip aldrig kommer att träffa ? som min mormor och den oföddes farmor vet om , men heller "aldrig" kommer att få träffa .. det tar nog inte hårt bara på mig , utan även på mina släktingar och inte minst på mormor som är så himla barnkär =( .
andra tanken är ;
" kan han inte skydda sig ? kan hon inte skydda sig ? "  dock vet jag ingenting om det och vad dom gjorde .. men man borde ju kunna skydda sig om man inte vill ha barn , kan jag tycka   ?
Ni kanske undrar
vad jag menar med att "aldrig få träffa " ? , det är inte så att jag säger att vi aldrig kommer få träffa barnet för det kanske man kommer få göra  ( med lite tur )  , men som det ser ut nu så ser det ju inte så lovande ut eftersom varken jag eller någonannnan i min släkt förrutom min morbror då , känner den blivande mamman till X .
världen är konstig när man väl börjar spekulera närmre i den , men det är vell så det är menat , jag vet inte jag ?




iallafall så ska jag och emma&idun hitta på någonting på fredag , känns verkligen super roligt att äntligen få träffa dom igen , sist jag riktigt var med dom var för ca 2 år sen , och det har ju hänt både det ena och det andra sen dess ..
tycker om att hon verkligen har tagit sig tid och mod till att låta mig få träffa henne och idun ..
Jag är så himla glad för det !



nu ska jag försöka få nån ordning på alla saker härhemma , känns som värsta bombnedslagen !
Puss

förresten , imorn har jag handledarkurs inför körkortet , sen blir det massor med lektioner ..

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Kärlek till dig !

2009-05-04 @ 23:59:24
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0