kära blogg.

muums !
jag och thias tog en promenad till citygrossisten och handlade lite frensch hotdog bröd och korv o grejer . så nu ska vi steka en varsin korv och kika på film sen =) stötte även på venna och robin nu däruppe vid biltema , dom hade vart där o kolla på nå grejer till bilen .


Dag 3.
ca 2dl fruksmoothie (banan/ananas)
snart en korv

Snus såklart !


Dagens kommentar; "
kroppen vill ha MAT ! riktig mat , ingen jävla frukt ! "
ungefär så känner jag nu . Jag är hungrig helatiden och tänker typ inte på nå annat än mat .. därför lyxar ja till det idag och äter en korv :) MUMS ! dock känner jag REDAN att ja tappat en HEL del .


finns det ingen som har ett bra filmförslag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0