kära blogg.

jag vaknade utav att ja va så innihelsike kissnödig, är inte det det värsta sättet att vakna upp utav ?
dock var ju klockan strax innan 12 men endå , jag verkligen hatar att vakna pga att man är så rackarns kissnödig . iallafall så kissade jag sen la sig thias bredvid mig i sängen och mös innan han skulle ta 12.20 bussen till skolan . Så nu sitter jag här helt ensam och funderar på vad jag ska göra för frukost eller om det bara räcker med gårdagens fruktsmoothie (?)
Jag får ta de som det kommer.

iallafall så sitter jag och funderar på om jag ska åka ner o sola lite medans thias är borta , eller om ja helt enkelt ska vänta tills han kommer hem så att vi kan åka tillsammans ,det skulle nästan vara det optimala :) men innan dess iallafall så måste jag bara säga att GUD vilket underbart väder vi har att vänta oss . Jag ska ju till grönalund på lördag med Thias, Marcus(thias kompis) , Malin(thias syster) & Ida(malins kompis). Vi åker bil både dit och hem , så himla skönt !
Iallafall så har jag kollat på smhi och där kan ni ju själva se hur de ser ut i stockholm nu i helgen , helt underbart !
annars kan ni ju kolla på bilden också ;





Nu är det frukost som gäller sen ska ja bara invänta min Thias.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0