kära blogg.

Vad glad jag är ! mitt hår blev jätte jätte bra ! . jag älskar verkligen den där mood färgen , yes !  nu är det verkligen vitt .
Nu ska jag och min fina thias lägga oss i sängen och kolla på "ps i love you" , thias har inte sett den ännu och jag kan mer än gärna se den massa fler gånger .
Imorgon ska thias till skolan och jag ska förmodligen umgås med Olwer , de va så himla längesen vi träffades nu ! han är så himla snäll .

På kvällern ska jag jobba , från kl 17-23.30 . När jag kommer hem därifrån måste jag skynda mig hem och duscha av mig för att sen lägga mig fort för på lördag morgon måste vi gå upp runt 07.tiden om vi ska hinna till grönalund i tid . Vi ska även hinna till valbo för att hämta bilen o grejer också .. Sen måste vi hinna göra matsäck ! shit , va ska man ha med sig att äta ?

knäpper lite bilder
imorn som jag kan lägga ut . måste ladda batteriet till kameran .
god natt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0