kära blogg.

nu ska jag passa på att lägga ut 2 bilder på mitt hår
.äntligen är jag så jävla nöjd ! ♥




vaknade klockan 10 utav väckarklockan
eftersom jag ville upp i tid idag . Har fixat håret lite o sminkat mig och nu väntar ja på att Olwer ska komma hit och umgås med mig .
Senare idag kommer thias hem och då ska vi vell bara heja på varandra sen åker jag och jobbar hela kvällern .. Får se hur det blir med övernattning för Malin , Ida och Marcus . Dom kanske sover över här om dom inte sover hemma .. Isåfall kommer marcus till oss typ strax innan 8 imornbitti så vi kan åka till valbo o hämta bilen sen direkt till grönalund , .
kameran ska troligtvis följa med till stockolm så håll utkik efter bilder imorgonkväll & på söndag .

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt du är. :) Kan du inte lägga ut lite mer bilder på typ vad du har på dig på dagarna?

2009-05-29 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0