kära blogg.

Anonym om kära blogg.:
gud vad söt du är. :) Kan du inte lägga ut lite mer bilder på typ vad du har på dig på dagarna?

svar ; För det första vill jag bara säga TACK för att någon skriver någonting posetivt i mina kommentarer , sånt gillar jag verkligen !
Hmm , du vill alltså se vad jag bär för kläder om dagarna & jag kan verkligen hålla med om att jag nästan aldrig lägger ner tid på att fota helkroppsbilder på mig själv . Anledningen har vell vart att jag mest strosat runt i myskläder helatiden förutom dom dagarna jag har jobbat och då har jag ju haft jobbarkläderna . Men visst jag kan börja med att lägga ut bilder på mig själv och kläder jag gillar att bära =)
tack för tipset ! Vem är du förresten , varför väljer du att vara anonym ? :)



Pjuh . har nyss kommit hem från en lång kväll på jobbet . Skönt att äntigen vara hemma och stort tack till marcus som orkade hämta mig på jobbet och även skjutsa hem mig .
Nu måste jag verkligen skynda mig in i duschen och tvätta mig så jag inte luktar hamburgare i morgon för då , DÅ NI (!) då ska vi på grönalund .
Vi ska upp klockan 07.00 för att fixa oss o greja . sen kommer marcus hit . Sen kommer thias pappa vid 8tiden och hämtar oss för att sedan åka till valbo igen och hämta thais syster och hennes kompis . Sen tar vi bilen till stockholm och parkerar på valhalla sen promenerar vi till grönan därifrån .
Jag har inte riktigt bestämt mig om kameran ska med imorn eller inte . det är så svårt med förvaring och de kanske inte ens finns boxar kvar på grönan .. alla kanske är upptagna och då blir det bara strul ! om den inte följer med så kommer iallafall mobilerna vara med och vi kommer troligtvis fota lite med dom . Dock inte lika kul men bättre än inga bilder alls..

Godnatt
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väljer att vara anonym för att du inte skulle ha en aning om vem jag är. :) Jag tycker det är roligt att läsa din blogg för att jag har en koppling till där du bor och för att jag tycker att din stil är inspirerande, så därför skulle jag vilja se lite mer outfits bilder ;)

2009-05-31 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0