kära blogg.

godmorgon .
vaknade nyss efter att ha kommit hem typ 2 inatt från grönan . vi somnade direkt .

 För det första så kan jag ju berätta att min mobil är HELT trasig , så ni kan inte få tag på mig på nåt sätt förrutom att ringa till thias telefon .
Allt började med att vi åkte från gävle mot stockholm , sen tänkte vi stanna på mcdonals utanför upplandsväsby , och det gjorde vi också. Vi skulle stanna för att alla va så himla kissnödig ! När jag skulle hoppa ur bilen så hade jag sorgligtvis mobilen i knäet så den fall i asfalten från cs 30cm höjd och då kan man ju tycka att den ska hålla , Nej du ! Den gick sönder , skärmen blev helt randig , så himla tråkigt ! Men jag funderar på att åka ner på stan idag och köpa en Iphone =D dom är så snygga . amen iallafall det va ju EN sak ..

Vi parkerade typ på valhallavägen så de blev inte så långt att gå iallafall , det var ju bra ! vi gick in på grönan och fick se skylten ; " insane är tillfällligt ur funktion " (den nya bergochdalbanan).
det var ju nästan därför man åkte dit för att få prova på den ... men iallafall så sa dom i åkbandskassan att den troligtvis kommer att funka igen innan kvällern . Då blev vi överlyckliga !  så efter att vi hade åkt kanske 1 karusell så ställde vi oss i den LÅÅÅÅNGA kön till insane eftersom att den hade börjat fungera.
Men tro på fan att när vi står typ längst fram efter 50 minuters väntan så går den sönder och dom säger;
- "vi vet inte vad det är för fel & hur långt de kommer att ta .. vi har ingen tekniker här " .
Fyfan . jag blev så arg så ja näst intill ville åka hem ....
Men vi foortsatte att åka karuseller och busa , men efter ett tag när vi stog i kön till uppskjutet så slutade den också att funka , även bergochdalbanan och vildamusen . Nästan allt slutade att fungera !  så dom karusellerna som verkligen funkade , dom var det skitlång kö på !
Men vi åt iallafall jättegod Fisch and Chips på lunchtid sen åt vi lite natchos & på hemvägen blev det Donken , men vi fick sitta ute och äta för dom stängde när vi hade fått våran mat .

Dom trodde att de hade nåt med säkerheten att göra eftersom när en karusell känner på sig att nåt är fel då stannar den eller som uppsjutet , (går jätte jätte sakta ner).
Hoppas dom fixar de där i tid så fler slipper att vi lika arga och besvikna som vi !

Bilderna har malin så ni får se dom senare =)
nu ska jag byta om och åka ner på stan trorja , eller så åker jag och badar nånstans .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0