kära blogg.

okej "anonym" . Ska inte fråga mera om varför du väljer att vara anonym , dock väldigt tråkigt att inte veta vem eller vilka som läser =) men som sagt , du ska få se mera outfitsbilder  ! :) ska börja lägga ut redan idag .

Idag har det verkligen vart jättevarmt och jag känner mig så himla avslappnad men endå så himla handikappat pga att jag inte haft nån mobil sen igår morse . Jag kunde vell ha hållt mig längre än tills idag men jag valde att åka och köpa en ny telefon på elgiganten . Marcus kom o hämtade mig o thias eftersom han hade thias föräldrars bil sen igårkväll .
Iallafall så åkte vi först och lämnade svea i valbo , sen så tog vi som sagt en sväng till köpis för att köpa hundmat och kolla på en ny mobil . Vi gick in på elgiganten och de gick rätt fort innan ja valde att ja absolut skulle ha en IPHONE , och den är jag så himla nöjd med . ska installera massa grejs på den innan den börjar funka ...
Men sorgligt nog har jag BYTT NUMMER vilket resulterar att jag kommer behöva lägga in alla nummer igen .. BLÄ ! men det ska nog gå bra .
det fick bli en VIT IPHONE med 16Ggigs utrymme , helt okej !




iallafall , efter köpis så åkte vi till valbo igen och solade och mös hemma hos thias föräldrar . Peter skjutsade hem Marcus till sej sen kom han till baka och började med maten , vi fick jättejättegod mat . Kött med färskpotatis . så jävla gott alltså , jag älskar det !
Här kommer lite bilder från idag , vet inte om man kan kalla det outfit men det är ju det jag har bärt idag ..





Puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jättefin bikini, vart har du köpt den? :)



Mvh Sussie

2009-06-02 @ 13:06:10
URL: http://metrobloggen.se/sussie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0