Kära blogg.

ja gud vad saker det har hunnit hänt idag  , känns det som åtminstone ..
ska börja från början ;

Thias vaknade vid 8tiden
och drog till skolan halv 9 , sen skulle jag gått upp klockan 8 också men jag "råkade" sova lite längre , dvs jag snoozade fram till klockan blev 08:15  ...08:30.....09:00 .... ja ni ser ju själv !
Jag skulle möta min kära vän simon vid bussen klockan halv 10 , så jag hade inte lång tid på mig att "vakna till "
men det gick bra .. jag kom lite sent men de gjorde ingenting för han stog där så snällt och väntade på mig ..

var med simon tills typ 12:30 för då åkte jag ner på stan och mötte thias och min syster uppe på söder , sen gick vi hem till mamma och käkade skitgod kycklinggryta .
Klockan 16 åkte vi hem för att hämta ett presentkort som jag hade glömt inför körskolan .
Väl framme vid körskolan satt vi där och lyssnade i typ 4 timmar , skitjobbigt !
Förresten så fick vi ses en jättesorglig film där det hanlade om folk som blev ihjälkörda pga . fyllekörning ..

FYFAN .

Skön att man är hemma nu iallafall . trött som få är jag verkligen nu ..
ska kolla en skräckis sen ska jag åtminstone sova !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0