kära blogg .

Postat av: En medmänniska

Maila mig är du snäll.

har ingen aning om vem du är eller varför du vill att jag ska maila dig , men jag gjorde det endå ..
hoppas du svarar inom kort =)


iallafall så är thias hemma nu , han och anders kom hit , dom hade köpt med subway , mums !
för min del blev de tonfiskmacka , och thias tog en kycklingmacka ...

Nu håller vi , eller rättare sagt thias och anders på att kolla upp va alla kameror och objektiv som vi har , är värda ! hoppas dom är värda mycket , det skulle vara riktigt kul .
Thias funderar på att sälja av ett par stycken och kanske behålla en kamera och nåt objektiv ..
vi får se ..

Nu ska jag gå o köpa en cola , för jag är så jäkla beroende ='(
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0