kära blogg .

blä va jag är trött . vill inte jobba idag ! =(  men man måste =D

sitter och försöker klura på vad jag ska göra för tatuering , vill verkligen fortsätta på den på foten , men också fortsätta på magen , svårt att bestämma mig !

Imorn ska jag leka med emma och idun , vet inte va vi ska hitta på men det blir vell nå mysigt ..ska åka dit i tid så vi hinner umgås nånting , ska bli jätteroligt =D
förresten ringde dom från sos och frågade om jag inte ville börja en halvtimme tidigare , och javisst kan jag göra det .. det är ju bara mera pengar och det kan man ju inte tacka nej till !
Längtar verkligen tills den 25e så man slipper vara så fattig =( har inge pengar alls nu typ !

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bara flytta till ett hus bort, ner på bottenplan.

2009-05-07 @ 19:54:13
URL: http://noahsmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0