Kära blogg.

vi fick skjuts hem från valbo utav thias mormor o morfar som kom dit o hälsade på en sväng .
väl hemma tog vi våra berömda pantburkar o gick till konsum krysset några hundra meter bort för att panta dom så dom slapp ta sån jädra plats här hemma.. Jag kände mig faktiskt lite som burk-dan ! (?) undra varför (;

Vi inhandlade lite ingridienser till en pastagratäng som emma tipsade mig om .
Dock la ja till och fipplade lite med receptet , och det blev verkligen mera än lyckat ! Vi bjöd över mamma så hon fick äta med oss och hon blev så förtjust i den så hon sa ; gud va gott , nu ska jag göra en sån också när ja kommer hem !
Så den blev garanterat bättre än förväntat .
Här kommer lite Picts ;




tänkte även passa på att lägga ut lite bilder från dagen då jag var hemma hos idun, loke & emma ..
Idun fick mestadels vara fotograf  ;




idun tyckte om mitt bikinisnöre , hon trodde det var ett halsband .. och så var den ju ROSA !
tycker om dig mycket skrotfia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0