kära blogg.

vaknade utav en mardröm , eller den va rätt rolig ,men rätt jobbig också ....
Jag och nåra andra var på grönalund, sen övernattade vi där i en friggebod , så ville nåra mörda oss så dom jagade oss helatiden , sen dagen efter skulle vi åka skoter hem ! Och vi skulle ända bort till brunnsvik i forsbacka där pappa bor ....så  jag blev jagad ända bort dit , på skoter !!!!
Det var kolsvart ute och jättehalt , så ja va skiträdd att åka ner i diket o fastna där - och det gjorde jag 1 gång , men då lyckades jag komma upp men också lyckades jag få en mördare på min skoter , men sen körde ja så han ramlade av :') ..
Iallafall så lyckades jag ta mig till brunnsvik , och väl där så åkte jag ifrån dom och åkte ner till sjön och sen förbi midsommarstången o dansbanan och sen in i skogen och bort från forsbacka o istället mot gävle , där åkte jag in med skotern till polisstationen och sen sov jag där ........ (hahahahahhaha )

Jag drömmer sjuka drömmar ibland , men ja va rätt nöjd när ja vaknade !
Nu är thias på väg hem från skolan, det ska bli riktigt skönt . funderar på va vi ska äta förnånting i dag .. skulle vilja göra nå ovanligt och gott , men ja vet inte va det skulle kunna vara ?            
 
Nu tycker jag min allergi kan gå över !
Puss

.....justja , bilderna !
Ska bara käka lite så lägger ja upp dom sen ?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0