kära blogg .

håller på att färga vennas hår , det blev verkligen resultat ....dock krävs som förväntat ett par färgningar till innan hon blir riktigt blond och fin i håret .
hon kom hit idag strax innan vi skulle äta , jag lagade ordning fisk och ugnsbakad potatis med tsatziki , riktigt gott blev det , venna käkade också här =)
Sen gick vi till Maxi och köpte hårfärg o massa godis och chips. Jag ska strax färga mitt hår jag med , men bara hårbotten där bak där det är som mörkast .. har aldrig haft ork att bry mig att färga där och mellan hårtränsen ! men nu ska de fanimej bli gjort ..

Max ligger och sover just nu , han sover verkligen nästan helatiden =D värsta gullis ..
Imorn kommer dom hit igen och thias ska gå i skolan till 12 som vanligt .. riktigt mysigt att ha dom här !
älskar verkligen dom. mina 3 hjältar !



bilderna från igår har jag inte haft tid att lägga in eftersom ja färgat vennas hår o grejat heladagen =) . men jag lovar , dom kommer INNAN ja går o lägger mig (A) .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0