kära blogg.

nu har jag gjort syntestet och fick full pott , kanon bra ! tror ja har fått bättre syn sen nåt år sen .. eller så kan det ju varit att man va trött o grejer sist jag gjorde syntest .
sitter med färg i håret just nu , ska vell låta de sitta i 30 minuter åtminstone .. venna har inte kommit ännu , hon va i skutskär hos mamma sin och greja . men hon skulle komma strax , så det är likabra att jag gör klart mitt hår nu innan så jag kan göra hennes direkt sen när hon kommer =)
ska försöka hinna med att fota max idag med , som venna sen ska skicka n på förstoring .. så himla gulligt .

Thias kom precis hem han med så man lär vell göra nån mat innan han hungrar ihjäl =D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0