Kära blogg.

från att jag kom hit till valbo , har tiden mest flugit förbi ... har knappt hunnit med någonting .
svich sa det bara sen va thias hemma här med sina lortiga arbetskläder . men vad gör vell det ?
Jag älskar han =D

det är så mysigt när han bara kan ringa mitt på dagen och det enda han säger är ;
-Älskardig , du är mitt allt !  .. (klick)
man bara ryser av glädje

med tanke på att thias nu har jobb hela sommaren och förmodligen efter också , så blir det verkligen thailand i mars igen . Jag börjar redan att längta , men den här gången ska jag inte börja räkna ner så långt innan . haha

Nu måste vi sova . thias ska upp klockan 05 medans jag ska sova tills jag vaknar .
puss

Älskar min underbara pojkvän
tacktacktack, för att du är min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0