Kära blogg.

efter en lång och jobbig natt är det äntligen morgon , har knappt sovit någonting alls inatt ..
började med att vi somnade här i valbo klockan 1 ungefär. sen hade thias ställt klockan på 5 för då skulle han upp o jobba . Men då vaknade jag till av att de va jätteljust och kallt här inne och sen dess har jag inte kunnat sovit alls .. Så 4 timmars sömn fick man inatt , vilket inte känns säskilt bra eftersom ja inte kommer vara hemma förns 00.30 ikväll typ .. Ska jobba från klockan 17-23.30 så de känns lite tufft .
Men som sagt , jag behöver alla pengar ja kan tänkas få just nu ..
Dock kommer thias börja få saftig lön nu i juni,juli och augusti så det känns ju tryggt på så vis att nån av oss kommer ha pengar iallafall .
Lönen som kommer blir vell till att spara det mesta sen betala grönan och kanske händer det att man gör av med lite pengar på swedenrock på massa småsaker också .  men resten måste ja verkligen spara om jag ska ha råd att betala min flygbiljett i sommar åtminstonne , vi ska förmodligen åka till bulgarien 1 vecka i juli som det ser ut just nu . Över våran 1årsdag och kanske även över thias födelsedag. Ska bli så himla mysigt !

just nu sitter jag inne i thias rum och väntar på att han ska sluta jobbet , vilket inte är förns klockan 4 , så jag lär vell få vänta ett tag . Monica har gått ut och gått så nu är jag och svea helt ensamma i det här stora huset , känns lite tyst ..

Mamma skulle troligtvis boka tågbiljetter nu ikväll eller imorn så vi får en plats .. det är skitfullt nu inför swedenrock  ! PÅ ALLA TÅG . Helt sjukt ! Tågbiljetterna på dagen kostar ca 1000 kr/st , men då hade ja sån tur att ja kollade på nätterna , och då kostade det bara 300 kr per person , och det tycker jag var helt okej ! så någonting sånt blir det nog ..

vi ska iaf få låna thias föräldrars bil när vi åker till grönan , så då slipper vi allt med tåg o bus o grejer . de är ju bra ! nu blev ja hyper kissnödig så nu måste jag sluta .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0