Kära blogg.

sådär ja , då har jag hunnit med att kissa och åkt hem till andersberg för att hämta mina jobbarkläder som kommer att komma till användning ikväll (; .
thias skrev och sa att dom var påväg hem från jobbet , så dom kanske är hemma om en timme ungefär , jätteskönt ! =DJust nu sitter jag på deras ballkong i en röd solstol och med datorn i knäet , de är llite svårt att se dataskärmen eftersom all sol lyser direkt på den .. ska försöka hitta en billig resa till bulgarien , men frågan är vilket hotel man sk bo på .Det skulle vara kul att bo på samma som jag och challe bodde på 2006 , men det finns typ inte med nånstans så man dår nog gå till en resebyrå och fråga där .

imorgon är det planerat att vi ska åka ut till brunnsvik där min pappa bor, där ska vi grilla , bada och mysa .. kanske vi plockar upp studsmattan och hoppar lite , det skulle vara roligt att provhoppa nu när de gått 1 år sen sist ..
mamma har fortfarande inte hört av sig om tåg o grejer , så det kanske blir till att fixa det imornbitti .. annars lär vi ju aldrig få nå platser som de ser ut .

Jag har förresten blivit kär i en låt
" i loved her first - heartland "
den är så himla mysig och fin .. ni borde lyssna på den!

jag vet inte vad jag ska skriva om nu för tiden , för det händer inte så mycket i mitt liv .. har mest varit slappdagar med svea eftersom thias jämt är i skolan och så . Har inte blivit så mycke jobb för mig heller nu på sistone , det är lite trist , men också skönt ! tyvärr kommer jag behöva byta mitt pass den 30onde maj eftersom vi är på grönan då . lika den 3-10 typ .. för då är vi ju i karlshamn ..
Nu vill jag bara ha 25e , då är de äntligen lön och inte heller så långt kva till grönan och swedenrock . Gud va underbart vi kommer att ha , ingenting kommer slå de här året . Att jag ens kunnat bli såhär lycklig , kan fortfarande inte fatta att jag lever de här livet jag lever idag !
Med den jag alltid drömt om , killen jag alltid kollade på .. killen som hade "allt" .. killen jag såg varenda eviga dag när jag åkte moppe från stan till skolan .. killen jag ville ha så mycket att jag skrev på hans skåp.. haha . Tänk att jag har Thias ! vilken dröm !  får nästan tårar i ögonen när jag tänker på att han är min =D
-nej nu jävlar , nu vill jag ha IMORGON ! nu nu nu


Nu slår kyrkklockan 13.00 , va somrigt det låter .. det får mig att tänka på när man gick i ettan tvåan trean fyran osv , när man fick sommarlov . Man längtade jämt tills kyrkklockorna slog så man fick springa ut och åka hem och fika och bada och umgås med Hanna , det var tider det . Inga bekymmer alls ..
Det värsta som kunde hända var att hanna åkte hem till stan , då låste vi alltid in oss i min lekstuga som man låste med en HASP hahahah . så himla gulligt !
saknar att det inte är så lätt nu för tiden ..

Nej nu ska jag leta vidare efter resor .
förresten längtar jag till mars nu också , thailand igen !!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0